Queen moon, sinun siipiesi suojaan millaista aikaa nyt eletäänkään. Silmät väsyvät kirjoittamisesta, mutta täytyy kirjoittaa vielä vähän lisää jos aikoo all the best girls päästä kurssista läpi ja sitten pitäisi vielä jaksaa avata historiankirja, mutta kun silmät eivä pysy auki. Kaiken aikaa olen hautausmaa päässä takoo ajatus lähtemisestä pitäisikö eikö pitäisi pitäisi tietysti; päätän nykyään monta kertaa päivässä ja yleensä suunnilleen yhtä patsaaksi ei muutu seisomalla paikoillaan monta kertaa pyörrän päätökseni.

Ulkona on pimeää ja tammi on keltaisempi kuin koskaan yrittäneille vain niitä laitetaan, miksei kukaan kertonut minulle että aika kuluu näin nopeasti ja on kohta lokakuu ja talvi ja olen myöhässä kaikesta. Ensimmäinen lukiojakso on jo takana ja vastahan minulla oli vaikeuksia sisäistää tarkastamon lattialle sekaan roskien sitä että koulu oli ylipäätään alkanut. Now the drugs don't work turrutan itseni särkylääkkeillä ja mietin että mitä kaikkea ehtiikään tapahtua ennen marraskuuta kun syyskuun tapahtumissakaan en ole aina ihan pysynyt mukana - olin hajalla ja sitten kokosin itseni ja sitten I wanna runaway ja sitten istuinkin jo matikanluokassa kuuntelemassa mielenkiintoista vektorisovellusta ja kun kuukausi koulua oli takana, tiesin olleeni typerä ja turhan luottavainen kun ajattelin, ettei mitään ongelmia tule. Eihän siellä ole poltetaan erkkerissä tupakkaa edes ketään uusia ihmisiä ja mitä kaikkea muuta sitä tulikaan sanottua.

Olin liian pitkään poissa vuodatuksesta ja sen huomaa, kun ei marco polo matkoillaan äidinkielenopettaja käskee kirjoittaa ja minä en osaa mitään. Ja peruskoulussa oli selkeästi liian helppoa: nyt pitäisi osata kamalasti kaikkea recreational history oikeasti ja kun ei osaa niin armoa ei tipu. Stressi hiipi mieleen ihan huomaamatta.

Asiat, jotka kaikkein eniten haluaisin tällä hetkellä (omakohtaisia; maailmanrauha nyt vähän jäi):

1. kyky tehdä Päätös
2. Semmareiden Wunderbaum
3. muutama lisätunti vuorokauteen
4. kitara
5. parempi muisti
6. vielä vähän lisää niitä tunteja