Mikä se on se tunne, kun tekee yhtäkkiä mieli sanoa jollekin mielettömän rakkaalle että vihaan sua vihaan sua vaikkei oikeasti vihaakaan? Kutsun sitä hatardejhatardej-purkaukseksi, ja toivon etten ole ainut joka siitä kärsii. Ehkä se kertoo jotain mielenterveydestä.

Tänään olen kai turhan levoton ja turhan odottava. Tietyllä tavalla toivon, että huominen tulee. Ei minua ole tehty viettämään viimeistä lomapäivää, sitä hetkeä kun se melkein on ohi muttei ihan kuitenkaan. Olisi edes vähän pidempi loma, tuntuisi joltain.

Heräsin kesänkaipuuseen 21:56 18.2.2007. Hätkähdin puoliunesta, kun muistin että on kesäkin olemassa. Tuntuu kuin olisin horroksessa, kaipaan kevättä. Ja kesääkin, vaikka pelkäänkin kyseistä vuodenaikaa aika tavalla. Kevät on kuitenkin astetta turvallisempi, ja se e l ä ä. En saanut nukuttua, kun mietin sitä hetkeä kun kiirehdin bussille korkosandaaleissa ja hameessa ja olen keväässä. Kevät on minun vuodenaikani, ja odotan sen tuloa innolla.

Inhoan riippuvuutta. Inhoan sitä, kun kaipaan jotakin, joka yhtäkkiä puuttuu elämästäni. Inhoan sitä, että mp3:seni on huollossa ja inhoan sitä, että inhoan sitä. Inhoan jo valmiiksi huomisaamua ja samalla valmiiksi sitä että inhoan sitä. Koulupäivät musiikin kanssa ovat vaan vakavissaan niin paljon siedettävämpiä kuin päivät ilman musiikkia.

Tiedän, mitä haluaisin mukaani huomenna, jotta voisin hymyillä edes sen takia. I believe in miracles ja my star ja jäätelöauto. Ehkä otan huomenna tavoitteekseni hymyillä.

Tyhjät illat saavat päästämään irti periaatteista, ja huomaan ajattelevani asioita joita ei. Saisi. Ei näin, ei. Ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei, mä unohdun kuiskailemaan illalle, ja jos olisi kevät/kesä/syksy juoksisin ulos hengittäisin paniikkini pois. Ei se ole mahdollista, mä sanon hiljaa mustalle ikkunalle ja se heijastaa tytön silmät suurina, sieluako niiden pitäisi kuvastaa? Siinä tapauksessa mun sielu elää tällä hetkellä jäniksenelämää.

Eilen illalla luin siskolle iltasatua ja tunsin melkein merkitseväni jotain.

Ailahtelevaisuuden kunniaksi, jotta ymmärtäisin sulkea suuni:
Anna minulle kolme aihetta, ja muodostan top3-listan jokaisesta. Aiheet saavat olla mitä tahansa, ja kun olet antanut ne minulle, voit kopioida tekstin omaan blogiisi ja muodostaa itse listoja.